penawar-asma-asma-penyakit-normal

FAKTA ASMA – NO. 3 DAN 6 YANG BARU KAMI TAHU

Bila dah makin ramai yang terkena penyakit asma ni, tercetus persoalan kat dalam minda kami:

Penyakit asma ni normal ke dalam masyarakat kita?

Then kami terjumpa info pasal asma. Agak mengejutkan juga.

  1. Dalam setiap 14 orang, seorang daripadanya kurang bernasib baik, ada penyakit asma.
  2. Kalau kat negara US, 24 juta rakyat mereka menghidap asma. Hampir sama banyak dengan jumlah rakyat Malaysia
  3. Nak tahu penyakit kanak-kanak yang paling popular? ASMA lah, apa lagi.
  4. Sebab utama kanak-kanak tak datang sekolah? ASMA juga.
  5. Antara kanak-kanak lelaki dan perempuan, kanak2 lelaki lagi banyak ada asma.
  6. Tapi kalau dah semakin dewasa, perempuan lebih ramai yang terkena penyakit asma.

Dulu kami ingatkan penyakit asma ni macam jarang-jarang je. Bila baca hasil kajian ni, baru tahu. Ramai rupanya, berjuta-juta..

Sama-sama lah kita jaga kesihatan anak-anak kita ya..

kredit to page : Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd

 

Artikel ini dibawakan khas untuk anda daripada:

Minyak Herba Asmak 

  • Formulasi baru 
  • Lebih Berkesan, selamat dan Suci
  • Dengan teknologi Nano

Bedak Asmak 

  • Halal
  • Bersih  
  • Suci

Asmak Herbs

  • Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)
  • Cepat berkesan
  • Makan bila perlu sahaja

 

Selamat Mencuba!